Skuteczny copywriting w internecie - jak za pomocą tekstów osiągać efekty sprzedażowe?

Komunikacja, Social media

Czy wiesz, że żeby dotrzeć do właściwych odbiorców to musisz mówić ich językiem? A może znasz jedno takie słowo, które dla Twojego klienta wyraża wszystko?

Pamiętaj o tym, że właściwy copywriting to często podstawa właściwie dobranej komunikacji i wizerunku Twojej firmy. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak ważne jest odpowiednie ważenie słów, formułowanie przekazu, a także dobór krótkich lub długich form do konkretnych kanałów. Tak, aby Twoja firma “mówiła sama za siebie”.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Specjaliści ds. social media
  • Copywriterzy

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-6 osób

Czas trwania

6 godzin

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, jak ważna jest rola copywritingu w sprzedaży i komunikacji firmy z rynkiem.
  • Pokazanie uczestnikom, że copywriting to nie tylko hasła w telewizji, ale także content marketing, nazwy produktów, codzienna komunikacja w social mediach czy w środowisku digital.
  • Pokazanie, jak wykorzystywać copywriting i content marketing do bezpośredniej sprzedaży produktu.
  • Omówienie zasad, które wspomagają efektywny copywriting.
  • Przykładowe pokazanie odpowiednich i nieodpowiednich zastosowań copywritingu z rynku.
  • Podsumowanie najważniejszych plusów i minusów copywritingu.

Korzyści dla Ciebie

  • Uświadomisz sobie, jakie korzyści może przynieść odpowiedni copywriting w budowaniu wizerunku marki i sprzedaży produktów.
  • Zrozumiesz zasady rozpoznawania i wypracowania efektywnego copywritingu, które mogą być wykorzystywane zarówno przy współpracach z agencjami reklamowymi, jak i przy samodzielnym tworzeniu warstw tekstowych.
  • Przekonasz się, w jakich aspektach działalności Twojej firmy można wdrożyć efektywny lub wizerunkowy copywriting.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Skuteczny copywriting w internecie. Część teoretyczna [2h]

  • Czym jest copywriting, czyli historia bez końca…
  • Dobranie odpowiedniego języka do właściwej grupy docelowej.
  • Copywriting is content, content is copywriting – czyli różne formy i kanały copywritingu.
  • Zasady tworzenia i rozpoznawania efektywnego copywritingu.
  • Siła słowa, czyli jakie zabiegi copywritingu podnoszą efektywność sprzedaży.
  • Język korzyści – czym jest i jak go stosować.
  • Copywriting w remarketingu.
  • Kiedy tworzyć copywriting samodzielnie, a kiedy z agencją reklamową?
  • Podsumowanie korzyści skutecznego copywritingu.

Moduł 2. Copywriting w sprzedaży i komunikowaniu produktów/usług Twojej firmy - narzędzia i przykłady [2h]

  • Jak zacząć pisać teksty sprzedażowe?
  • Szanse i ograniczenia – na co zwracać uwagę podczas pisania tekstów internetowych.
  • Narzędzia do tekstów contentowych.
  • Narzędzia do tekstów w social media – teksty, grafiki, video.
  • Less is more – efektywny copywriting na grafikach sprzedażowych.
  • Przykłady dobrego zastosowania copywritingu.
  • ĆWICZENIA.
  • Zweryfikowanie, w jakich aspektach działalności Twojej firmy można wdrożyć efektywny lub wizerunkowy copywriting.
  • Q&A.

Moduł 3. Od słowa do słowa o copywritingu w praktyce - DODATKOWY [2h]

  • Tworzenie profesjonalnego tekstu contentowego o charakterze sprzedażowym.
  • Tworzenie krótkich form tekstowych o charakterze sprzedażowym.
  • Tworzenie krótkich form do social media z wykorzystanie copywritingu.
  • Tworzenie copywritingu kreatywnego.

Trenerzy

Sylwia Synowiec

Mistrzyni researchu i miłośniczka gry słów. Marketingiem zajmuje się od ponad 10 lat. Pisze rozmaite kreatywne teksty - do social mediów, na strony internetowe, tworząc opisy na opakowania produktów czy specjalistyczne artykuły blogowe. Świetnie odnajduje się w każdym temacie i nawet z pozoru nudne zagadnienie ogra ciekawie słowem. Zajmowała się także przez kilka lat Project managementem, obsługując największych zarządców centrów handlowych w Polsce.

Poznaj mnie

Bartosz Wiśniewski

Od ponad 10 lat odpowiada za warstwę kreatywną, słowną i pisaną reklamy. Specjalizuje się w marketingu digitalowym, contentowym, a także telewizyjnym. Jest autorem spotów reklamowych dla największych marek w Polsce. Prowadził launch produktów, konkursy oraz loterie na kanale digital, tworzył landing page oraz content pod wiele kampanii. Swoje doświadczenie budował z różnych perspektyw.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.