Jakub Gilge
Aby osiągnąć cele biznesowe, odkrywam nowe ścieżki, dzieląc procesy na części składowe i analizując każdy z osobna, co pomaga mi w opracowywaniu oryginalnych i kreatywnych rozwiązań dla złożonych problemów
Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat z naciskiem na marketing internetowy. Głównym obszarem działalności Kuby jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu.
Swoje doświadczenie opiera na dwóch filarach – specjalistycznej edukacji z zakresu marketingu i antropologii kulturowej oraz współpracy z przedsiębiorstwami i podmiotami publicznymi na polu marketingowym.
Indywidualne podejście do biznesów oraz głęboka analiza marketingowa to główne założenia, wokół których Kuba skupia swoje działania.
Na co dzień Kuba pełni rolę Head of Strategy oraz Head Of SEM w agencji inmarketing, realizuje także działania marketingowe dla klientów.
Zakres szkoleń:
Strategia marketingowa
Budowanie marki osobistej
Narzędzia marketingu internetowego
Pozyskiwanie Leadów sprzedażowych
Google Ads
Jakub współpracował między innymi z:
Szkolenia, które prowadzi:
Szkolenie
Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku - szkolenie dla przedsiębiorców
Sprawdź szkolenieBiznes/Komunikacja
Szkolenie
Marka w umysłach i sercach odbiorców - jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku
Sprawdź szkolenieBiznes/Komunikacja
Szkolenie
Od pomysłu po realizację, czyli jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki
Sprawdź szkolenieBiznes/Komunikacja
Wybierz szkolenie, które Cię interesuje
Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.