Bartosz Wiśniewski

Jestem copywriterem – słowo daję!

Od 2010 roku odpowiada za warstwę kreatywną, słowną i pisaną reklamy. I spisuje się nieźle!

Specjalizuje się w marketingu digitalowym, contentowym, a także telewizyjnym. Jest autorem lub współautorem kilku spotów reklamowych dla największych marek w Polsce, a także kontynuował ich komunikację w internecie. Prowadził launch produktów, konkursy oraz loterie na kanale digital, tworzył landing page oraz content pod wiele kampanii (w branżach od A do Z, dosłownie).

Swoje doświadczenie budował z różnych perspektyw – pracował zarówno jako niezależny freelancer, współpracował z renomowanymi agencjami reklamowymi (m.in. GoldenSubmarine czy inmarketing), a także jako “marketingowiec” w marce Das WeltAuto (Volkswagen Group Polska). Najbardziej lubi budować komunikację marek motoryzacyjnych, tworzyć kampanie CSR i pracować nad scenariuszami spotów. Oprócz tego, ma słabość do dziennikarstwa motoryzacyjnego, w którym rozpędzał się ponad 5 lat – i jeszcze nie napisał tam ostatniego słowa 🙂

Dzięki temu wszystkiemu wie jedno – w marketingu nie ma rzeczy niemożliwych… Przynajmniej dopóki jesteśmy kreatywni.

Zakres szkoleń:

Przekaz reklamowy

Komunikacja marki na rynku

Kampanie reklamowe w internecie

Dziennikarstwo a content marketing

Spoty telewizyjne i radiowe

Bartosz współpracował między innymi z:

Szkolenia, które prowadzi:

Szkolenie

Skuteczny copywriting w internecie - jak za pomocą tekstów osiągać efekty sprzedażowe?

Sprawdź szkolenie
Komunikacja/Social media

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.