Social Media INsider – październik
Spis treści
Witajcie w październikowym wydaniu Social Media INsidera!
Ten miesiąc przyniósł nam wiele fascynujących nowości i zmian w świecie mediów społecznościowych, które nie tylko wpłyną na naszą codzienną interakcję w sieci, ale także na strategie marketingowe wielu firm. W naszym tradycyjnym comiesięcznym przeglądzie nowości przyjrzymy się, co nowego przyniosły najważniejsze platformy społecznościowe i jakie trendy będą dominować w nadchodzących tygodniach.
Od ciekawych funkcji na Instagramie po nowe wyzwania na TikToku, mamy nadzieję, że nasz październikowy przegląd będzie źródłem inspiracji i wiedzy dla wszystkich, którzy śledzą rozwój świata social mediów.
Tik Tok
TikTok wprowadza innowacyjną możliwość dla reklamodawców, pozwalając im na udostępnianie treści reklamowych w nowy sposób. Nowa funkcja o nazwie „Search Ads Toggle” pozwala na prezentację swoich reklam w wynikach wyszukiwania. Gdy wybierzemy tę opcję, reklamy będą automatycznie generowane, korzystając z istniejących materiałów reklamowych dostarczonych przez reklamodawcę, a następnie wyświetlane w wynikach wyszukiwania razem z organicznymi treściami.
Reklamodawcy mają teraz możliwość aktywowania funkcji „Search Ads Toggle”, zarówno podczas tworzenia nowej kampanii, jak i w trakcie jej trwania.
Jak możesz znaleźć te reklamy?
Zazwyczaj proces wyszukiwania rozpoczyna się po kliknięciu w przycisk znajdujący się w górnej części sekcji „Dla Ciebie”. Następnie, po wpisaniu zapytania, pojawi się lista wyników wyszukiwania. Istotnym aspektem jest to, że reklamy zostaną wyświetlone między tymi wynikami. W momencie gdy użytkownik kliknie na daną reklamę, jej charakterystyka zostanie również odzwierciedlona w przeglądzie treści TikToka, umożliwiając kontynuowanie przewijania wyników wyszukiwania w kolejności, w jakiej są one prezentowane na stronie.
Wizytówka Google + Social Media? Tak!
Możliwość dodawania profili z mediów społecznościowych do swojej wizytówki Google jest już dostępna. Kilka tygodni temu, w ramach testów, pierwsze profile uzyskały tę funkcjonalność, a teraz jest ona dostępna także w Polsce. To doskonała okazja do zwiększenia widoczności naszych mediów społecznościowych i przyciągnięcia większej liczby odwiedzających. Warto podkreślić, że odpowiednio zoptymalizowana wizytówka Google może znacząco wpłynąć na rozwój naszego biznesu. Teraz możemy podpiąć dowolne istniejące konto społecznościowe, co daje nam jeszcze większe możliwości.
„Meta Connect” z ważnym info
Meta oficjalnie ogłosiła wprowadzenie sztucznej inteligencji do swoich produktów, zaczynając od platformy Instagram. W nowym narzędziu o nazwie „restyle” użytkownicy będą mieli możliwość remiksowania swoich zdjęć, aby nadać im „świeży wygląd”, co obejmować będzie generowanie efektów takich jak postarzanie zdjęć czy dodawanie podartych krawędzi. To tylko kilka z wielu dostępnych opcji.
Canva
Canva wprowadziła Magic Studio – narzędzie oparte o AI
Ukochana dla wszystkich działających w mediach społecznościowych aplikacja do projektowania graficznego narobiła pozytywnego zamieszania. Wszystko za sprawą wprowadzenia Magic Studio, czyli funkcji takich jak:
- Magic Switch – pozwala zamienić element na grafice na inny
- Magic Grab – pozwala wyciąć i zmienić położenie elementu na grafice
- Magic Expand – pozwala rozszerzyć obraz o dodatkowe elementy, które dodamy wedle uznania
Źródło: https://windows.atsit.in/pl/18635/
Październik obfituje w duże zmiany i nowości w świecie mediów społecznościowych. Niezależnie od tego, czy jesteś użytkownikiem, influencerem czy przedstawicielem marki, warto być na bieżąco z tym, co dzieje się na najważniejszych platformach społecznościowych. Każdy krok, każda aktualizacja i każda nowa funkcja może mieć wpływ na naszą obecność online.
Czekajcie na kolejny, listopadowy przegląd Social Media INsidera.
Śledźcie naszą agencję marketingową, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami i wskazówkami dotyczącymi social mediów.
Do zobaczenia w listopadzie!