Social Media – Specialist/Manager

Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest)
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania planów komunikacji w social media
  • “Lekkie pióro” i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści
  • Znajomość trendów, formatów, specyfiki i wskaźników w mediach społecznościowych
  • Umiejętność analizowania efektywność prowadzonych działań, wyciągania na tej podstawie wniosków, raportowania bieżących działań, przedstawienia rekomendacji
  • Sumienność i dyscyplina oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Kreatywność, zaangażowanie, zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość i otwarta głowa
  • Wiedza z zakresu marketingu, znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe
  • Umiejętność tworzenia i montażu krótkich materiałów wideo na potrzeby social media Łatwość komunikowania się z zespołem i klientem, umiejętność pracy w grupie
  • Szczerość, transparentność i otwartość na feedback
  • Wiedza o funkcjonowaniu systemów reklamowych w social media, umiejętność promowania treści
  • Doświadczenie w tworzeniu treści graficznych, znajomość narzędzi takich jak: Canva, Adobe Photoshop czy Adobe Lightroom
  • Doświadczenie w montażu krótkich treści wideo, znajomość narzędzi takich jak: CapCut, InShot
  • Gotowość do pracy stacjonarnie na początkowym etapie współpracy, w biurze w Poznaniu; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
  • Wsparcie w prowadzeniu projektów w social media – docelowo samodzielna obsługa projektów
  • Dbanie o spójny przekaz na wszystkich kanałach społecznościowych
  • Przygotowywanie harmonogramów publikacji i koordynacja publikacji
  • Tworzenie contentu wideo dla klientów – zbieranie pomysłów, nagrywanie materiałów, montaż, publikacja
  • Tworzenie prostych grafik i animacji na potrzeby komunikacji w Social Media
  • Tworzenie treści publikacji na potrzeby komunikacji w Social Media
  • Raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • Współpraca z pozostałymi działami Agencji

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
  • Możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (preferowane B2B),
  • Pracę na minimum pół etatu (preferowany cały etat),
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego),
  • Kreatywne wsparcie zespołu,
  • Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze,
  • Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków,
  • Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
  • Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
  • Bezpłatne sesje z firmowym coachem,
  • Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego,
  • Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
  • Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day średnio raz w miesiącu i inne miłe niespodzianki.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (elastyczne godziny pracy),

Jeśli chcesz do nas dołączyć, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wyślij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl

Pamiętaj o zawarciu klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Zainteresowała Cię oferta pracy w inmarketing?


    Wybierz jedną z ofert:

    Zamieść plik z CV: