Social Media – Specialist/Manager
Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest)
- Umiejętność tworzenia i wdrażania planów komunikacji w social media
- “Lekkie pióro” i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści
- Znajomość trendów, formatów, specyfiki i wskaźników w mediach społecznościowych
- Umiejętność analizowania efektywność prowadzonych działań, wyciągania na tej podstawie wniosków, raportowania bieżących działań, przedstawienia rekomendacji
- Sumienność i dyscyplina oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Kreatywność, zaangażowanie, zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość i otwarta głowa
- Wiedza z zakresu marketingu, znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe
- Umiejętność tworzenia i montażu krótkich materiałów wideo na potrzeby social media Łatwość komunikowania się z zespołem i klientem, umiejętność pracy w grupie
- Szczerość, transparentność i otwartość na feedback
- Wiedza o funkcjonowaniu systemów reklamowych w social media, umiejętność promowania treści
- Doświadczenie w tworzeniu treści graficznych, znajomość narzędzi takich jak: Canva, Adobe Photoshop czy Adobe Lightroom
- Doświadczenie w montażu krótkich treści wideo, znajomość narzędzi takich jak: CapCut, InShot
- Gotowość do pracy stacjonarnie na początkowym etapie współpracy, w biurze w Poznaniu; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- Wsparcie w prowadzeniu projektów w social media – docelowo samodzielna obsługa projektów
- Dbanie o spójny przekaz na wszystkich kanałach społecznościowych
- Przygotowywanie harmonogramów publikacji i koordynacja publikacji
- Tworzenie contentu wideo dla klientów – zbieranie pomysłów, nagrywanie materiałów, montaż, publikacja
- Tworzenie prostych grafik i animacji na potrzeby komunikacji w Social Media
- Tworzenie treści publikacji na potrzeby komunikacji w Social Media
- Raportowanie efektywności prowadzonych działań
- Współpraca z pozostałymi działami Agencji
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
- Możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (preferowane B2B),
- Pracę na minimum pół etatu (preferowany cały etat),
- Elastyczne godziny pracy,
- Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego),
- Kreatywne wsparcie zespołu,
- Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze,
- Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków,
- Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
- Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
- Bezpłatne sesje z firmowym coachem,
- Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego,
- Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
- Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day średnio raz w miesiącu i inne miłe niespodzianki.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (elastyczne godziny pracy),
Jeśli chcesz do nas dołączyć, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wyślij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl
Pamiętaj o zawarciu klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”