Office Manager / Specjalista ds. Administracyjno-Kadrowych

O inmarketing digital agency

Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu, skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu i SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie. Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych!

W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Przygotowujemy projekty, dbając o każdy szczegół i realizując przygotowaną wizję rozwoju działań. Pracujemy dla rozmaitych branż, skutecznie wspierając je w dalszym rozwoju. Wśród naszych Klientów są duże przedsiębiorstwa przemysłowe, firmy z branży beauty czy biznesy e-commercowe. Wewnątrz zespołu dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany i słuchany.

W związku z dynamicznym wzrostem naszej agencji poszukujemy Office Managerki/era / Specjalistki/ty ds. Administracyjno-Kadrowych z 2 letnim doświadczeniem, która/y wesprze naszego Administration Managera w administracyjno i kadrowym zarządzaniu biurem!

Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?

  • Posiada doświadczenie w obsłudze administracyjnej biura (dokumenty kosztowe i przychodowe, znajomość i umiejętność weryfikowania poprawności dokumentów kadrowych,
  • Zarządzanie usługami i dostawcami zewnętrznymi, zaopatrzenie itp.),
  • Umie elastycznie zarządzać swoim czasem i zadaniami, a także ich priorytetami w zależności od bieżąco wynikających potrzeb,
  • Posiada wiedzę i umiejętności z zakresu rachunkowości i finansów – najlepiej doświadczenie z oprogramowaniem – współpracujemy z zewnętrznym biurem rachunkowym, ale weryfikujemy dokumenty, budżetujemy, prognozujemy przychody i koszty – niezbędna jest podstawowa wiedza w tym zakresie,
  • Ma zdolności organizacyjne, kreatywne podejście do spraw organizacyjnych,
  • Lubi wyzwania organizacyjne – dobrze czuje się w miejscu w którym pojawiają się nowe / nieznane wyzwania jak np. organizacja wyjścia firmowego,
  • Posiada empatyczne podejście do współpracowników, stara się rozwiązywać ich problemy,
  • Wykazuje wysoką komunikatywność i proaktywność w działaniu, a także sumienność w działaniu,
  • Lubi pracę pełną wyzwań, często pod presją czasu,
  • Jest osobą potrafiącą zachować bezwzględną dyskrecję,
  • Jest gotowa do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu na początkowym etapie współpracy; z możliwością częściowej pracy hybrydowej.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
  • Możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (preferowane B2B, ale wszelkie formy dopuszczalne),
  • Możliwość rozpoczęcia współpracy w zakresie niepełnego etatu,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Swobodę w realizowaniu zadań ,
  • Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego),
  • Kreatywne wsparcie zespołu,
  • Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze,
  • Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków,
  • Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
  • Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
  • Bezpłatne sesje z firmowym coachem,
  • Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego,
  • Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
  • Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki.

Jeśli chcesz do nas dołączyć, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wyślij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl

Pamiętaj o zawarciu klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Zainteresowała Cię oferta pracy w inmarketing?


    Wybierz jedną z ofert:

    Zamieść plik z CV: