Google Ads Specialist

Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?

  • rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
  • samodzielność i sumienność w działaniu, a także zaangażowanie w prowadzone procesy,
  • znajomość podstaw marketingu,
  • doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (Google Ads, Analytics i Merchant Center),
  • praktyczne doświadczenie we wdrażaniu celów w analityce,
  • umiejętność tworzenia raportów i opracowywania logicznych wniosków prowadzonych działań,
  • potrafi optymalizować kampanie Google Ads (Search Ads, Display Search oraz Dynamic Search Ads, reklam produktowych, Discovery, YouTube),
  • chęć do nauki i samodoskonalenia,
  • zna podstawy copywritingu dla systemu google ads dla branż b2b oraz b2c,
  • gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu na początkowym etapie współpracy; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google Ads dla Klientów,
  • planowanie strategii reklamowych w ekosystemie Google,
  • analizowanie danych Google Analytics i ustawianie celów dla działań,
  • praca w systemie Google Tag Manager,
  • przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Klientów,
  • od czasu do czasu uczestniczenie w spotkaniach z Klientem,
  • analizowanie efektów i skuteczności kampanii.

Co oferujemy?

  • wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
  • możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (w tym B2B),
  • kreatywne wsparcie Zespołu,
  • obsługę ciekawych projektów e-commerce i B2B dla znanych marek,
  • dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
  • szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym (elastyczne godziny pracy),
  • możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
  • liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day średnio raz w miesiącu i inne miłe niespodzianki.
  • Proponowane wynagrodzenie: 6000 – 10000 zł brutto (UoP), 5000 – 8000 zł netto (B2B)

Jeśli chcesz do nas dołączyć, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wyślij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl

Pamiętaj o zawarciu klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Zainteresowała Cię oferta pracy w inmarketing?


    Wybierz jedną z ofert:

    Zamieść plik z CV: