Google Ads Specialist
Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?
- rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
- samodzielność i sumienność w działaniu, a także zaangażowanie w prowadzone procesy,
- znajomość podstaw marketingu,
- doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (Google Ads, Analytics i Merchant Center),
- praktyczne doświadczenie we wdrażaniu celów w analityce,
- umiejętność tworzenia raportów i opracowywania logicznych wniosków prowadzonych działań,
- potrafi optymalizować kampanie Google Ads (Search Ads, Display Search oraz Dynamic Search Ads, reklam produktowych, Discovery, YouTube),
- chęć do nauki i samodoskonalenia,
- zna podstawy copywritingu dla systemu google ads dla branż b2b oraz b2c,
- gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu na początkowym etapie współpracy; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google Ads dla Klientów,
- planowanie strategii reklamowych w ekosystemie Google,
- analizowanie danych Google Analytics i ustawianie celów dla działań,
- praca w systemie Google Tag Manager,
- przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Klientów,
- od czasu do czasu uczestniczenie w spotkaniach z Klientem,
- analizowanie efektów i skuteczności kampanii.
Co oferujemy?
- wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
- możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (w tym B2B),
- kreatywne wsparcie Zespołu,
- obsługę ciekawych projektów e-commerce i B2B dla znanych marek,
- dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
- szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym (elastyczne godziny pracy),
- możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
- liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day średnio raz w miesiącu i inne miłe niespodzianki.
- Proponowane wynagrodzenie: 6000 – 10000 zł brutto (UoP), 5000 – 8000 zł netto (B2B)
Jeśli chcesz do nas dołączyć, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wyślij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl
Pamiętaj o zawarciu klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”